PINK ROSES

När jag vaknade för drygt en timme sedan så visade min mobil att det var minus 3 ute! BRRR.... 
Det var frost på fönstrena och gräset och stackars Marcus fick ta motorcykeln i den kylan, tror inte han var direkt varm när han kom till jobbet. 

Min dag igår var rätt så trevlig. 
Jag tog en kort promenad med mina bungypumpstavar. ÄNTLIGEN har jag börjat använda dom!
Jag var iväg med mamma till IKEA. Jag handlade dock ingenting utan kikade bara.
Jag började bli sjuk igår så jag lagade mina galna köttfärsgryta som är typ full med pepparmix och hur mycket vitlök som helst! Den var ätbar och riktigt god faktiskt. Vanligtvis brukar jag krydda den så mycket så den knappt går att äta. Det rinner från tårarna och man svettas som tusan. Allt för att den ska uppfylla sitt syfte, att göra mig frisk! Vilket den oftast alltid lyckas med också! Dessutom är det en jäkel att sätta igång ämnesomsättningen och förbränningen rejält, and that's good!  Till efterrätt drack vi lite té och åt färsk annanas. Riktigt gott var allt! 

Men det gulligaste igår var att min babe kom hem med blommor åt mig. 
Rosa rosor och ingen var lyckligare än mig. Tack hjärtat när du gör sånt så blir jag så otroligt glad! ♥

Jag avslutade kvällen med en av mina och Linas megalånga promenader.. till Tempo haha.
Dock en liten omväg denna gång så promenaden blev liiiiiiiiiiite längre. Vi måste skärpa oss! 

Nu ska jag ta mig en promenad till affären och köpa frukost. 
Sen bege mig in till stan och sen får jag hem min lilla Gottegos!! ♥


 

Kommentarer
Postat av: sanna

sv; Ja det är ju så, tack så mycket hoppas du känner dig bättre! :)

2012-09-21 @ 15:09:01
URL: http://ssannalandegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0