Omöjligt att fokusera på studierna!

Jag har börjat hamna efter med studierna vilket inte är så konstigt då jag saknar helt koncentration på att fokusera! 
Varför? Jo... Det ser hemskt ut här hemma JÄMT. Oavsett om jag städar ser det förjävligt ut direkt. 
Kan inte åka härifrån för jag har Gottfrid som ligger bredvid mig ständigt och typ snarkar och smackar! JAG BLIR TOKIG!! 
Pappa ska hämta honom idag så får se om jag tar mig iväg till skolan då. Imorgon kan jag ju inte göra det för då fyller min lillebror 12år så då blir det att fira honom.
Jag har ingen aning när jag ska ha prov men tror jag har ett på fredag på något jag inte ens vet vad det är för jag har inte ens öppnat boken! PANIK!! Och den här terminen skulle bli bättre.. Ah det börjar ju bra, eller inte..
O så måste jag komma iväg till gymmet!!
JAG MÅSTE SKÄRPA MIG!!! 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0