Nytt i garderoben

Jag beställde ett linne och en halsduk från Nelly som jag fick i början av veckan. 
Alltså jag blev en aning besviken. Jag har verkligen trånat efter det här linnet men jag har känt att någon solsemester blir det inte för mig det här året så känns onödigt att köpa det. Men gjorde det i alla fall. Förväntansfull rev jag upp paketet men gillade inte alls själva materialet. Det var typ som garn så kändes som jag typ kunde ha stickat det själv och känns som det nästan skulle bli konstigt att ha det på sommaren. Det är fortfarande snyggt och så men inte alls som jag förväntat mig. Nu är det så att jag är alldeles för lat för att skicka tillbaka saker så den fick hamna i min alldeles överfulla garderob i alla fall. 



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Jo de är sant, finns ett sjukt stort utbad av skal till Iphones, så man har en del att välja på faktiskt!!:)

2012-09-20 @ 17:16:32
URL: http://matiildablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0