Ny dag

Igår var jag världens typ bitterfitta. Men idag är det en ny dag vilket innebär nya tag! 
Har fått sovit ut inatt eftersom jag stängde sovrummsdörren och Marcus fattade hinten så jag fick sova ostört utan massa ljud. Helt underbart!! 

Så idag är jag mycket gladare! 
Jag var iväg imorse på en promenad med mina bungypump stavar. Köpte dom för över en månad sen och det här är andra gången jag använder dom. haha känns som jag måste börja använda dom mer påtanke på att dom ändå kostade tusen spänn. Synd att bara låta dom ligga då. 
När jag kom in så körde jag lite träningsappar och nu sitter jag och kikar på någon film på Viasat Nordic, Hanna med H. Ska snart göra mig ordning för att dra iväg till skolan för att ha psykiatri. 
Efter skolan hämtar mamma upp mig och då åker vi iväg till min syster som fyller 34år idag! (: 

Så.. Nu ska jag kika klart på filmen sen ta en dusch! 
¡Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0