Myskväll

Igår efter jag och Marcus bråkat klart så beslutade vi oss för att ha en mysig lördagkväll vilket vi faktiskt också fick! 
Vi gjorde ordning tacos, åt oss proppmätta. Kikade på nya avsnitt av The Big Bang Theory och Modern Family som ÄNTLIGEN är tillbaka! LYCKA!!! 
Lina och Mattias kom förbi, Lina hade gjort världens godaste pannacotta som hon bjöd på. Varken jag eller Marcus är speciellt förtjust i pannacotta men denna kvinna lyckades för det var hur gott som helst!
Efter Lina och Mattias gick så fortsätte vi myskvällen med godis och filmen Up som jag så självklart började gråta över vilket jag allltid gör när jag ser den. Till och med Marcus fick en tår i ögat. 

Jag sov verkligen länge idag, vaknade upp nångång efter tio. Jag kopplade Gottfrid och vi begav oss ut på en långpromenad i det fina höstvädret. Det gäller att passa på när solen väl är framme. 

Nu tänkte jag fixa lunch. Det blir nog att göra Quesadillas av resterna från igår. Mums! (: 
Hoppas ni alla får en trevlig söndag.

¡Chao!





Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur att ni gillade den, för det kommer jag definitivt bjuuuuda på igen!

2012-09-30 @ 13:37:33
URL: http://livetsomenlina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0