Min lördag

Hej!

Igår blev det god mat och gott vin hemma hos syster Diana med familj. Svåger stod så klart för maten och som alltid var det super gott!
När Diana skjutsade hem oss runt 23 tiden så var jag så trött så jag höll på att somna i bilen flera gånger. Så när vi väl var hemma så måste jag ha somnat så fort jag lade huvudet mot kudden. 

Idag har det inte hänt något speciellt direkt. 
Jag har fortsatt att städa. Jag blev inte klar igår eftersom jag har börjat sorterat en massa. Det är ett helt projekt det här med höststädning faktiskt. Garderoberna ska rensas, prylar ska ner till förrådet, en stor utrensing av papper och så mycket mer. Oj oj.. Vad har jag gett mig in på egentligen?! Men det är skönt att få lite ordning. Har redan hittat MASSOR av saker som jag helt glömt bort att jag köpt och som prislapparna fortfarande är kvar på. Det är både roligt och skrämmande. Har jag verkligen shoppat så mycket att jag inte ens minns det? Samtidigt är det asroligt att helt plötsligt "få" massa nya kläder och prylar. 

Planerna för resten av dagen är oklara. Fortsätta städa blir det och så har jag tvättstuga mellan 16-21, vilket behövs då båda våra tvättkorgar är proppfulla. Plugga måste jag också. Får se om jag lyckas fokusera på det trots att det är så himla mycket jag kan göra i hemmet. 

Hoppas ni övriga får en toppen lördag! (: 
¡Chao!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0