Min dag

Idag har jag varit iväg till skolan, blev hämtad av pappa och åkte till Owes för att kika lite. Innan han släppte av mig och Gottfrid hemma så svängde vi förbi köpis så jag fick hämta ut ett paket på posten där. 
Åkte hem såg att jag fått brev från skolan. Det var min lärare som skickat min novellanalys med en kommentar. Fick riktigt mycket positiv feedback så kände mig extra nöjd. 
Hann knappt vara hemma många minuter innan Krista ringde. Hon hämtade upp mig och min överkåta hund och vi åkte iväg till Willys och handlade lite. Innan hon släppte av mig hemma så var jag till mormors grav och satte dit blommor. Jag älskar dig mormor. jag saknar dig så det gör ont! ♥


Nu ska jag snart sova. Kombinationen att fasta och kliva upp kl 6 gör mig verkligen trött. 
Imorgon är en ny dag och min sista fasta dagen. Känner redan hur jag fått mer kontroll.
På fredag blir det mat igen, lovely!

Med det sagt så säger jag godnatt, skriver mer imorgon.
Natti natti sötisar! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0