Måndag

Inget gymmande och knappt något pluggande idag. Men jag har varit barnvakt till världens bästa lillebror och då lyckades jag i alla fall plugga lite och har dessutom tagit flera långpromenader med Gottfrid idag och dessutom kört mina appar. Så är skapligt nöjd i alla fall. 

Kom precis in från en promenad med Lina och så klart Gottegos.
Nu ska jag packa ner lite saker för ska sova inne i stan ikväll. Pappa hämtar upp mig och Gottfrid kl 21 och så blir Gottfrid hos honom framtill fredag.
Så imorgon ska jag upp tidigt och träna sen mot eftermiddagen blir det kalas. Min underbara lillebror fyller 12år. 12år?!!! Helt jävla sjukt vad tiden går fort. 

Hoppas ni alla har fått en bra start på veckan, 
¡Chao!






Kommentarer
Postat av: Lina

Världens finaste Gottfriiid!

2012-09-25 @ 12:20:32
URL: http://livetsomenlina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0