"När du stod där och strippade så fint"

Jag och min pojkvän bråkar väldigt mycket på morgon då han är väldigt svår att få upp.
Väckarklockan ringer, jag vaknar men han ligger kvar och snarkar och gör andra ljud som jag har svårt att avgöra vad det är för nå. Jag typ skakar på honom så han ska stänga av väckarklockan och kliva upp så jag kan somna om men så blir det inte. Utan HAN stänger av väckarklockan och somnar om medan jag blir vaken och väntar in nästa alarmringning. Sånt gör mig tokig! 
Imorse var han däremot halvtgullig. Jag väckte han när alarmet ringde och sa åt han att han skulle upp han mumlade en massa som typ var "men nej jag vill inte jag vill sooooova.. snälla".. Men han klev i alla fall upp. Bra tyckte jag innan jag märkte att det var alldeles för tyst i lägenheten då han vanligen låter som en elefant när han far omkring, rum till rum. Jag klev upp och mycket riktigt, han låg och sov i soffan. 
Jahapp tänkte jag då får jag väl försöka på andra sätt så jag ställde mig och BARNFÖRBJUDET.....................
drog upp tröjan och visade my boobies och böjde mig och visade mitt ass. Det var en väldigt trött man som verkligen försökte kämpa sig upp men lyckades inte. Efter drygt 15 minuter vaknade hans hjärna till liv och han insåg vad han missat. En snabbis.. 
Besviken och förbannad på sig själv tog han sig upp och förbannade hans svårigheter att somna om nätterna så han har så svårt att vakna på morgon. Han förbannade att han inte alls vet vad han gör när han är nyvaken. 


Han kom in till sovrummet, vi kramades en stund och han tittar på mig med värsta valpögonen och säger:
"Förlåt Bella.. Jag ville verkligen vakna när du stod där och strippade så fint men jag kom fysiskt sätt helt enkelt inte upp. Förlåt"

Jag började asgarva "strippade så fint". Det lät ju helt enkelt så jäkla roligt. (:
Han hade så dåligt samvete så jag lyckades lura av han hans VISA-kort. Ska jag kanske till Ibiza idag? ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0