Fasta

Godmorgon!

Jag är hur trött som helst och fryser som jag vore på Antarktis. Jag har druckit en stor kopp té vilket alltid brukar få igång min kroppsvärme men inte denna gång. 
Igår fick jag en känsla som är svår att förklara till icketroende människor men jag beslutade mig i alla fall för att fasta i tre dagar för att försöka få en bättre syn på saker och ting.
Första dagen är avklarad och trots att jag är lite mer trött än vanligt och frusen så mår jag verkligen bra! 

Igår var Petrus hit. Han har varit i Rhodos i två veckor och jag var inte ett dugg avis på hans snygga solbränna, inte ett dugg! Lina var här med och vi hade det trevligt. Borde dock kanske ha valt en annan dag att ha besök så länge när det var den ända dagen jag behövde kliva upp så här pass tidigt.  Men men.. 

Snart ska jag iväg till skolan för att ha en lektion i specialpedagogik. Får inte heller glömma bort att jag MÅSTE prata med en studievägledare angående CSN. Känns som jag måste ta studiemedel den här terminen för jag kommer inte palla att jobba nu när jag ska satsa helt på studierna. 
Jag fick förresten bra omdöme från min lärare angående min novellanalys. Hon skrev att den var välskriven och mycket intressant att läsa. Det kändes riktigt bra då jag verkligen kämpade för att få den klar och inskickad. Annars brukar jag typ påbörja 10 olika analyser men inte skriva klart en ända. 

Så med det sagt så får jag önska er alla en trevlig dag!
Hörs mer senare, ¡chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0