De senaste dagarna

Hej! 

Nu var det några dagar sedan jag bloggade så tänkte skriva några rader. 
I tisdags var jag som sagt på kalas för min lillebror fyllde 12år! ♥
Efter kalaset tog jag bussen in till stan och umgicks med Petrus en stund, innan jag tog bussen med Lina hem. 

I onsdags var jag in till stan igen och umgicks med Sabina där jag även sov över. 
Var sjukt länge sedan vi träffades så det var så trevligt så. Drack lite vin, snackade om gamla minnen och hade det allmänt trevligt! (: 

Igår så var jag iväg med mamma och storhandlade. Så nu är kyl och frys rejält fulla. 
Var bland annat på Citygross och skaffade ett sånt där förmånskort. Fick typ gratis tacoprylar och avocado. Nice! ;) Och dessutom handlade jag med en sån där självscanner vilket var hur kul som helst. Haha! Hur bra grej som helst. Slippa kön, ha koll på att man verkligen får erbjudandena och dessutom ha koll på hur mycket man handlar. PERFEKT! Förstår inte varför jag inte skaffat sånt tidigare. 

Idag är det ju fredag och jag har inga planer alls. 
Vädret är riktigt höstigt med andra ord lite småkyligt och regnigt. Ska försöka ta mig ut på en promenad i alla fall, kommer Gottfrid hem vilket jag ännu inte vet så är jag mycket väl tvingad till att promenixa. Får se om jag tar mig till gymmet ikväll med, helt beroende som sagt om Gottegos kommer hem då Marcus ska iväg och partaja med sina arbetskamrater denna fredag också. 


En sak är i alla fall ett faktum denna helg och det är att jag MÅSTE plugga! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0