Underbara fredag!

Hallå!

Ursäkta för en dålig update, men jag hoppas ni har överlevt i alla fall! ;) 
Jag har haft fullt upp med pluggandet och lite av varje så det har inte blivit att jag satt mig ner och bloggat något. 
Men tänkte i alla fall försöka klottra ner några rader nu så ni inte blir oroliga vart jag har tagit vägen! ;)


Må det vara höst och mörker men på sistone har saker och ting verkligen ordnat upp sig för mig och jag hade inte kunnat varit gladare. Jag orkar inte gå in på allt men det har lös

Idag har jag hittills haft en underbar dag och träffat massor av trevliga människor. 
Idag på gymmet var det en väldigt trevlig kille som hjälpte mig, efter träningen besökte jag Swedbank för att byta internetdosa, även där stötte jag på en otroligt trevlig och hjälpsam kvinna. 
Tog bussen hem till Valbo, trevlig busschaufför. Hoppade av vid IKEA och mötte upp mamma. 
Kikade på IKEA och min mamma som är världens loppismänniska har verkligen velat stå på loppisen IKEA har i helgen men det har varit fullt. Men då gick jag och pratade med dem, en otrolig trevlig kvinna som var ansvarig för loppisen gav oss platser, hon var så trevlig så till och med jag vill stå på loppis i helgen haha! (: 

Sprang in på Coop och handlade, trevligt folk även där och sist men inte minst hämtade jag ut mitt paket från Jotex som också kom idag. 

Solen lyser utanför, alltså det är bara en helt fantastisk dag. 
Vad lite sol och trevliga människor kan göra ens dag. Det är helt fantastiskt! 

Nu ska jag fixa något att äta. Jag har inte ätit på hela dagen. Det har glömts bort av all lyckorus! 
Vill att min karl ska komma hem snart också så jag får pussa på honom! 
Tack Gud för allt jag har och allt det du ständigt ger mig, även när jag minst förtjänar det! 


Ha en trevlig helg allesammans! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0