Underbar känsla!

Idag körde jag på rejält på gymmet. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt.
Kroppen är nu alldeles mör och har en känsla i kroppen som är obeskrivligt skön.

Jag ska bara vila en stund nu sen så blir det en promenad med Gottfrid. Ska ringa mamma och Viktor och höra om dom vill följa med också.
Sen så ska jag försöka sätta mig ner och plugga lite medan Marcus är på jobbet. Måste springa ner till tvättstugan också och se om dom som ska ha tvättstugan blir klar tidigare för annars är det inte en ledig tid förrän den 30:e och vi har huuuuuuuuuuur mycket tvätt som helst. Båda tvättkorgarna är proppfulla så det vore underbart om man fick något tvättat idag i alla fall!

Nu ska jag kika klart på Alpha and Omega. Ha en fin söndag allesammans! (: ¡chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0