Tisdag

Imorse vaknade jag som vanligt av väckarklockan men hör och häpna jag lyckades faktiskt somna om!
Vaknade klockan nio igen vilket är en lyxig sovmorgon för min del. Ringde mamma och nu sitter jag och väntar på att hon ska komma förbi så vi kan ta en promenad i spåret med Gottfrid. 

Vid halv ett hämtar pappa upp mig och Gottfrid och kör mig till skolan och behåller Gottfrid framtill fredag. 
Dom här dagarna ska jag göra allt för att komma iväg till gymmet, städa och plugga till gränsen då mina ögon börjar blöda! 
Det är typ min plan på hur veckan kommer se ut. 

Med det sagt önskar jag er en trevlig dag! 
¡Chao!




Så här ser Gottfrid ut för det mesta, ligger ner på hundra olika platser och stirrar på mig och Marcus så vi inte gör något han anser är dumt! haha, min gobit! ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0