Tisdag, 2012-10-09

Gottfrid har precis blivit hämtat av pappa och Marcus har begett sig till affären på min begäran för att köpa lite grejer för dagens matlagning och bakning. Dagens meny består nämligen denna tisdag av lasagne till huvudrätt och äppelpaj till dessert. Jag tror det kan bli riktigt gott! (: 
Jag älskar att baka och förstår inte varför jag inte gör det oftare. Kanske beror det på att jag vill gå ner i vikt och inte upp, men har ju alltid en matglad pojkvän och en mamma som inte bor så långt bort som också har en förkärlek till bakelser av alla dess slag! ;)

Öhm ja med det sagt så ska jag sätta igång och laga lite mat här hemma. 
Ha en trevlig tisdagkväll på er allesammans! (: 



Kommentarer
Postat av: Linda

åh hur gott lät inte det då?! jag älskar lasagne och har varit sugen på äppelpaj i flera dagar, det verkar som ett vinnande koncept. Jag har försökt tänka bort det där att bakelser och desserter är onyttigt, för jag älskar efterrätter och äter nästan aldrig godis eller chips utan bakar hellre nått. Då anser jag att min sockernivå är ´på en hälsosam nivå ;)

Skönt att du förstår vad jag menar, om att läsa igenom folks inlägg. jag vet ärligt talat inte till 100% fortfarande vad det var, men det var en olycka och hade med droger att göra.. Total chock när jag fick reda på det

2012-10-09 @ 19:52:45
URL: http://lillyz.blogg.se
Postat av: egosworld.blogg.se

ooh vad längesen man hörde namnet gottfrid ahha,

lät smarrigt med lasagne och paj, du får ta bilder och läska oss lite tycker jag :)

2012-10-09 @ 23:56:00
URL: http://egosworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0