Thank God It's Friday

Jag kom iväg till gymmet imorse och jäklar vad skönt det var! Det är verkligen en underbar känsla efter man tränat, allra helst när man först trodde att man saknade energi till det. Jag var så överlycklig över att vara tillbaka så jag sprang runt och höll på med allt typ haha. 

Efteråt tog jag en promenad till skolan där jag satte mig ner och pluggade grammatik. Det borde jag nog inte ha gjort, för när jag pluggar så nära inpå ett prov så blir det bara som en stor gröt av allt, vilket det så klart blev denna gång också. Tror faktiskt att det blir ett omprov på det här. Isåfall är det andra gången i hela mitt liv som det händer. Men det tar jag isåfall. Känns bara riktigt skönt att jag fått det gjort, godkänd eller inte. 

Nu är jag hemma igen och vet inte alls hur jag ska lägga upp resten av dagen. 
Jag måste till köpis i alla fall för att hämta ut ett paket från Stadium som innehåller en ny vinterjacka och en stickad tröja. En likadan som jag redan har fast i andra färger. ;)

Sen var det snack om att Petrus skulle komma hit på ett glas vin så jag hoppas det blir av. 
Marcus ska ju iväg på utbildning idag med jobbet och efter det brukar dom alltid gå ut och äta och dricka lite så han blir nog borta ett tag. Så det är tråkigt att behöva sitta själv hemma en fredagkväll. 

Öhm jaa.. Jag har nog inte så mycket mer att skriva förtillfället så ni får ha en trevlig fredag! 
¡Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0