STADIUM

Woho fick ett sms idag om att mitt paket finns att hämta på Stadium! (: 
Nya träningsskor och walkingskor. UNDERBART! 
Lite smått besviken dock att jag beställde allt på fredagen och igår såg jag att Stadium har en kampanj som ger 25% rabatt på ALLT i webbutiken. Men men.. Jag beställde lite extra då i ren protest. Lite träningskläder samt en onepiece. 
Funderade på att beställa en ny vinterjacka då jag är i desperat behov utav en men kunde inte bestämma mig så lät bli. Får se om jag klickar hem en peak perfomance, erbjudandet håller ju på framtill den 8 oktober så. 

Öhm ja.. Just nu sitter jag och väntar på att min mamma ska titta förbi för vi ska ta en promenad i spåret. Det är lite kallt ute, frost och sånt på fönstrena så det gäller att klä på sig lite. 
Sen så öppnar ju Stadium kl 10 så då ska jag stå där och hänga på låset, hämta mitt paket och bege mig hemåt. 
Efter det är det in till skolan för att plugga en sväng med Carro. Prov i historia imorgon och tror ni jag öppnat boken? haha nää.. FAIL. Blir alltså att plugga hårt idag. Prov i svenska med på fredag i fuckin' grammatik. Finns inget ämne som jag har så svårt för som svenska, allra helst grammatik. Men hoppas på ett E i alla fall. Just nu strävar jag inte för högre. 

Med det sagt så ska jag klä på mig. 
Ska lägga in lite inspirationsbilder med, har fått mycket positiv feedback på det. 
Skriver mer under dagen, hoppas ni får en bra onsdag! (: 
¡Chao!









Så här ser skorna ut, hoppas bara dom funkar till mina inlägg. 







Kommentarer
Postat av: Linda

Vad surt att dem har rea, säkert enbart för att du hann handla innan dess. Så typiskt. Men så länge du fyndade lite andra kuligheter så var det ju inte helt fel ändå.

Haha, skön kommentar :P Jag kan fatta att de tär skönt att vara ifrån varandra när man ALTID ser varandra, men han är borta två veckor fast efter en vecka hade jag möjligheten att träffas några timmar och säga hej typ. Sen vi blev ihop gick det inte alls lång tid innan vi flyttade ihop så vi har egentligen aldrig varit särbos eller något sådant. Säkert därför det är så konstigt. Sen flyttade ju jag till honom så jag känner inte riktigt någon ännu i den "nya" staden. Vi har varit ihop 7 månader :)

2012-10-03 @ 16:09:47
URL: http://lillyz.blogg.se
Postat av: josefine

viktigt med bra skor åxå! :)

2012-10-05 @ 07:08:50
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0