Solsidan is back!

God kväll! 

Snart var även denna helg över. 
Som jag skrev igår så har jag sovit hos Petrus torsdag till lördag.
Igår hade jag och Marcus en liten myskväll med film och god mat. Vi kikade på filmen In Time med bland annat Justin Timberlake i rollerna. Det var väl en helt okej film, rätt så intressant handling även om filmen hade sina brister här och där. 

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Tog en rejäl sovmorgon i min underbara säng som var extra underbar efter att ha sovit på Petrus soffa i två nätter. 
Jag och Marcus tog en promenad med Gottfrid till Tempo, sen hem där jag gjorde ordning lite frukost innan Marcus begav sig till jobbet. 

Jag spelade bingolotto idag. Nog första gången sen mormor gick bort och jag vann! 
Två nya Sverigelotter! Kanske inte är en miljon men fy tusan va lycklig jag blev för jag vinner seriöst aldrig. 
Jag hade mormors pärm och hennes bingopennor, det var nog därför! (: Jag ska nog spela nästa söndag också, hålla traditionen i liv känns som en del av mormor fortfarande är kvar då.

Efter bingolotto kikade vi på säsongspremiären av Solsidan, åh va den serien är rolig! haha ^^ 
Uno Sandberg, haha, så klockrent! (:


Nu sitter jag här efter att ha tagit en ganska lång kvällspromenad med Gottfrid och Marcus. 
Ska alldeles strax bege mig in till sovrummet och sova. Men först ska jag kika klart på Terminator.


Godnatt på er folket, hoppas ni haft en trevlig helg! (: 



Kommentarer
Postat av: josefine

kollade åxå på det jätte bra! =)

2012-10-08 @ 12:02:32
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0