RASTLÖSHET

Idag tror jag att jag nått höjden av rastlöshet! 
Ni vet när man är så rastlös och inte vet vad man ska göra, så man blir arg men samtidigt så har man knappt gjort något som man har blivit alldeles för seg och trött för att faktiskt ta tag och göra något också vilket gör att man blir ännu mer irriterad! 
Jag längtar tills Marcus kommer hem så vi kan ta en kvällspromenad tillsammans. Jag skiter just nu fullständigt i hur ont det kommer göra i foten, jag måste röra på mig! Är man van att ha en vovve hemma som kräver en massa motion så känns det helt galet när man inte varit ut på hela dagen. 
Jag känner verkligen hur min kropp skriker efter att få göra sig av med massa överskottsenergi, något jag är väldigt glad över efter att under en längre tid fallit in i en ond cirkel där motion har glömts bort. 

Så nu ska jag städa klart, något jag faktiskt efter många om och men börjat med. 
Sen så ska jag plugga, för imorgon har jag prov. 

Jag ska packa gymväskan också, för imorgonbitti så är det jag som ska svettas på gymmet. 
¡Chao!




Kommentarer
Postat av: egosworld.blogg.se

ahhaha, GRATTIS föresten till titeln gullunge:) måste varit superskoj ju :)

tack snälla du, vet faktsikt inte om dem har det här i B.orås men ska fan ta och kolla upp detta omgående. det vore ju rätt nice! tack för tipset ;D
har du inga bilder på när du blev utvald till gullunge?

2012-10-18 @ 22:33:06
URL: http://egosworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0