Provet avklarat

Då var provet skrivet. Tog cirka 2 timmar. Kan väl inte påstå att det gick jättebra men förhoppningsvis har jag klottrat ner något han tycker är vettigt så han i alla fall ger mig ett E. Får jag det så får jag vara nöjd, började trots allt plugga igår eftermiddag så har ju inte direkt pluggat ihjäl mig. 

Nu ska jag slänga mig i ett bubbelbad sen packa väskan och bege mig in till staden. 
Ska umgås med Petrus ikväll och det blir säkert att jag sover över. 
Jag har dock förvarnat honom att jag måste plugga grammatik hela kvällen för har prov i det imorgon. 
Förhoppningsvis så klarar jag det också, trots att det är något jag har galet svårt för! 

 
¡Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0