Prov

Idag ska jag skriva prov i historia. Känns så där eftersom jag började plugga igår eftermiddag och har inte direkt pluggat stenhårt. Men av någon anledning så känns det ändå att det mesta har kommit in och eftersom det är ett prov då jag inte ska rabbla fakta utan tänka mest själv med den fakta jag lärt mig så känns det inte som jag bör plugga allt för mycket för då blir det mesta en stor gröt för mig. Det känns som jag snappat upp det viktigaste, nu är det bara att hoppas att jag faktiskt har gjort det också så jag klarar provet. Inga höga krav. 

Ska snart över till mamma och passa lillebror i några timmar. 
Sen blir det att ta bussen in till stan och skriva provet kl 14. 
Efter det är det dags att börja plugga till svenskaprovet som jag skriver imorgon. Det är mycket nu. 

Nu ska jag tillbaka till källkritikens värld.
Ha en trevlig torsdag! 
¡Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0