Monday morning.

Godmorgon! 

Hoppas ni alla har sovit gott och är utvilade så ni är redo för denna vecka. 
Jag vaknade av att Marcus hemka väckarklocka ringde. Lyckades nästan somna om men vaknade till av ett KRASH!! Det var min stora fina ram som inte längre går att köpa som min "kära" pojkvän hade lyckats haft sönder. Har jag nämnt att han är typ världens mest klantigaste människa? Han är värre än mig och då är det illa! 
Inte nog med det så kan han stortsett aldrig ta ansvaret för det han gör utan försöker hela tiden finna bortförklaringar på hur det är någon annans fel. Denna gång var förklaringen att jag borde förstå att man inte ställer något sådant flera meter bakom honom. Oooookej liksom..
Efter att vi som vanligt visat passion (bråkat) så hade jag väldigt svårt att somna om så det var bara att kliva upp. 
Ogillar starkt en sådan start på morgonen men lugnar ner mig nu med lite musik. Älskar X-tinas nya låt. Går på repeat här hemma. M som är rocktokig blir helt galen haha. Men det får han ta! (; 


Hur ser dagen ut då?
Hm.. Förutom promenader med Gottfrid och försöka plugga så kan jag inte minnas att jag har något planerat. 

Nu ska jag klä på mig, koppla Gottfrid och bege mig ut på en morgonpromenad. Tänkte ta en sväng förbi mamma med en bit sockerkaka för att se om hon vill ha! (: 

Hoppas ni alla får en fin måndag, 
¡Chao!



Kommentarer
Postat av: josefine

sv: ja visst är den! :D
ha en bra dag!

2012-10-01 @ 09:09:50
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: josefine

den låten är awsome!

2012-10-01 @ 15:40:54
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0