MIN SÖNDAG

Jag hade en riktigt trevlig lördag igår med grannarna och Petrus. 
Så trevligt att jag har en rejäl huvudvärk idag, som jag hoppas försvinner snart när jag får i mig lite mat. 
Marcus är nämligen och köpa en megaburgare till mig och en bingolott. Jajjamen det blir bingolotto även denna söndag. Hoppas jag har mormor här bredvid och att jag vinner än mille på färgfemman. Drömma kan man ju i alla fall ;)

Efter bingolotto är det Solsidan som gäller. Så missa INTE Solsidan gott folk. 
Hur jävla klockren serie är inte det?! Den som inte tycker det saknar ju helt humor. Jag är ledsen men ni gör det.. 
Men nu tror jag inte att det finns sånt tråkigt folk som läser mig blogg, eller hur? ;) 


Efter Solsidan så tänkte jag köra vidare med att se Abraham Lincoln döda lite vampyrer. :p
Längtat som tusan efter att få se den. Så om huvudvärken ger med sig så blir det att kika på den ikväll.
Med andra ord en helt sjukt slapp söndag med bara massa fet mat och tevetittande. 
Tror jag ska flirta med Marcus så han tar promenaden med Gottfrid också. Ibland är det bra att ha pojkvän! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0