Min dag, godnatt!

Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga men ska klottra ner några rader för att lugna mina underbara vänner som bor i andra städer. 
Idag har jag bland annat tagit mina dagliga promenader med min älskade Gottfrid. Jag har varit barnvakt till min lillebror, om man nu ens kan kalla det barnvakt, hållt honom sällskap låter mer passande. Varit iväg till Köpcentrum och hämtat ut ett paket från Stadium där bland annat min one piece, byxor och vantar var i. Klickade precis hem en jacka också. Känner att man måste passa på när det är 25% rabatt och jag har verkligen passat på! 
Var in en sväng på Coop också och köpte mat. Kom hem, lagade mat så den var klar tills karln min var hemma. En  fantastisk flickvän jag! (; 


Nu ska jag sova, är hur trött som helst! 
Så godnatt på er så skriver jag mer imöra! 
¡Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0