JAAAAAA!!!!

Jag och Marcus har suttit här hemma och hejat fram Sverige. När Sverige låg under med 4-0 mot Tyskland så var det nästan så vi ville byta kanal, det kändes helt enkelt över och det var nästintill plågsamt att titta på men då kom målet. Sen kom flera... Och bara några sekunder kvar så kom det fjärde och matchen slutade 4-4. Vilken känsla! 
Jag älskade hur även Reinfeldt visade lite nationalistisk anda. 
Chocken för tyskarna måste vara enorm. Hur kunde landet i norr lyckas kvittera ett underläge på 4-0? Det vet nog inte vi heller, men grabbarna lyckades och förbannat stolt är jag för det. 


Däremot så måste jag påpeka det jag sagt tidigare.. Sverige är livrädda för nationalism och det är verkligen hemskt att se sina egna spelare knappt sjunga, mumla eller inte ens röra läpparna till vår nationalsång. Den ska sjungas högt och med stolthet och ingenting annat. 

Nu ska jag ta en ipren, kika på The Big Bang Theory och sedan krypa ner i sängen och sova. 
Godnatt på er! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0