It's gonna be a bloody monday!

Mitt underbara lyckorus jag kände häromdagen försvann den här helgen kan jag lova, usch! 
Jag drack vin med min granne på tom mage, inte det smartaste draget kanske. Vår ruta till porten gick sönder, blev massa jävla skrik om att det var jag som hade gjort det så nu är jag orolig att det ska sprida sig och blir världens rykte, något som lätt händer på sådana här små ställen och att jag kommer bli anklagad för något som jag inte bär ansvaret över. Skitkul! 

Igår låg jag bara inne hela dagen men en sjuhelsikes ångest. Galet illamående, ville typ spy men gick inte. Hetsåt allt möjligt så hade typ kramp i magen så dagen har varit en renande process. 
Jag klev upp tidigt, tog bussen in till gymmet och tränade. Efter det gick jag till biblioteket där jag satte mig och försökte plugga om det Ryska anfallet mot Gävle. Gick så så där då ordning är något som saknas helt nu på biblioteket! Tydligen så är hela stället gjort för att diskutera på. Jag frågade efter en tyst avdelning men tydligen sysslar inte Gävles bibliotek med sådant för det fanns ingen! FAIL! 

Eftersom jag inte kunde koncentrera mig där så trotsade jag vädret, snön som bara öste ner och gjorde en chansning för att kika om skolan var öppen trots att det var lov och det var den, tur nog. Och inte nog med att den var öppen, det var knappt något folk alls och det var TYST. Något biblioteket misslyckades med BIG TIME! 
Så nöjd blev jag och jag fick relativt mycket gjort! (: 

Imorgon blir det ungefär samma sväng igen, minus biblioteket. 
Men jag ska iväg och gymma och sen till skolan för att plugga. 

Nu väntar jag på att min kära karl ska komma hem från kommunfullmäktige så vi kan kika på The Walking Dead och Dexter innan det är dags att sova. 
By the way, ingen har väl missat hur det öser ner med snö ute? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0