Inte riktigt på topp

Godmorgon!

Jag har blivit störd i min sömn flera gånger inatt och har haft en riktigt jobbig morgon. 
Känner på mig att jag kommer vara trött hela dagen, och det finns risk för en hemsk huvudvärk. 
Jag har mensvärk så det skriker om det, dessutom känningar av en höstdepression som kommer krypande. 
Jag känner mig med andra ord inte på topp idag men förhoppningsvis blir det bättre.

Idag ska jag till skolan för att ha psykiatri. Jag tror knappast vi får tillbaka våra prov men hoppas vi i alla fall får veta NÄR vi får det. Vissa lärare är hur snabba som helst med att rätta prov för dom förstår hur viktigt det är att få veta, att få feedback för det man har gjort för att kunna fortsätta. Andra lärare kan det dröja hur länge som helst för. Man får typ tillbaka provet när det är dags för nästa. Jag har ingen aning hur den här läraren är som jag har nu men jag hoppas hon är något snabbare. Att jag är godkänd känner jag på mig men hoppas att det är något bättre än så. 

Nu ska jag klä på mig. Tog ett varmt bad tidigare för att kunna återfå kroppstemperaturen så sitter i morgonrock nu. Det är tur att Gottfrid inte riktigt är så morgonpigg. Nu blir det i alla fall en promenad med honom. 

Hoppas ni alla får en trevlig tisdag ute i höstvädret!
¡Chao!



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hoppas dagen idag är bättre.

2012-10-17 @ 15:55:16
URL: http://ullabella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0