Hemma igen,

Hej alla läsare!

Blev inget bloggande igår. Jag har varit hos min vän Petrus där jag sov över i torsdags och igår. 
Vi har inte gjort något speciellt, bara umgåtts, ätit god mat och druckit lite vin. 

Vaknade upp runt åtta idag, packade ihop mina saker och tog en promenad till gymmet. 
Tränade inte så länge men det fick duga. Har ju haft ett långt uppehåll nu från träningen så det viktigaste är inte hur länge jag tränar, bara jag gör det! Så känner mig glad att jag faktiskt tog mig iväg dit. Blir en sväng imorgon med. 
Pappa hämtade upp mig och nu har jag älskade Gottfrid hemma igen. Så nu sitter jag här, nyligen hemkommen i en lägenhet jag trodde skulle vara städad men ack så fel man kan ha. 

Så dagens planer? Promenader med Gottegos, städa och plugga. Skrev aldrig provet i fredags, har en sjuhelsikes ångest över det. Måste maila min lärare. Öhm förutom det så har jag ingenting planerat. 
Men det blir en lugnkväll här hemma i alla fall. 

¡Chao!









Kommentarer
Postat av: josefine

sv: hehe ja!

okej bra hehe, men hade ändå tänkt på att blogga om det så d blir nått nytt på bloggen, men du hjälpte mig lite att komma igång med det!
kram!

2012-10-06 @ 11:37:08
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: josefine

gosig hund btw!

2012-10-06 @ 11:37:21
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0