EN RIKTIGT BRA DAG

Idag har det verkligen varit en bra dag. 
Var på gymmet där jag körde på riktigt bra, kört träningsappar här hemma, tagit några korta promenader samt två långa. En själv med Gottfrid och en med Marcus och Gottfrid i spåret där jag även gick med mina bungypump stavar. Tog en promenad med dom igårkväll med, riktigt sköna att gå med och jag känner att jag börjar få in rytmen. 

Jag börjar helt enkelt komma igång igen och det känns underbart! 
Imorgon kommer jag nog ha en jäkla träningsvärk och det kommer på ett sätt kännas fantastiskt. 

Imorgon blir det nog en vilodag från gymmet då Marcus jobbar och jag kan inte lämna Gottfrid själv. 
Men en och en annan promenad blir det i alla fall och sen så hittar jag säkert på något smått och gott här hemma. Rockringen, hopprep och kinect är nog ganska uteslutet i alla fall då Gottfrid brukar bli helt galen när jag håller på med sånt. Går i vägen och undrar vad jag gör. Haha lite svårt att hålla på då. 

Nu ska jag kika på film sen sova.
Är huuuur trött som helst, en sån där härlig trött känsla, när man vet att man gjort något bra. 
Jag hoppas ni alla har haft en bra helg och får en bra start på veckan. 

Godnatt! 









Kommentarer
Postat av: Sojka

Ja jag behöver ju få igång inspirationen så jag kommer igång med träningen igen! :)
kram!

2012-10-22 @ 09:53:38
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0