Alla dessa bråk

Idag kommer nog bli en jobbig dag. Anledningen till det beror på sömnbrist och en hemsk mensvärk. 
M har legat och snarkat och gjort massa ljud hela natten. Även om det kan verka som att jag är mest upprörd över att själv inte får sova så är det inte vad som stör mig mest. Utan det som oroar mig är att jag verkligen hör och märker fast han är vaken vilka andningssvårigheter han har, och jag har i flera månader nu försökt få honom att gå till en läkare för att kolla upp det men han vägrar. Han tror att det kommer kosta flera tusen trots att jag förklarat att  det inte kostar så mycket. Att det är Sverige vi lever i och även om sjukvården kan vara riktigt kass om man hamnar hos fel läkare så är den i alla fall nästintill gratis. 

Imorse bröt helvetet lös också och vi började bråka. Anledningen till varför vill jag inte gå in på, vill inte hänga ut någon. Men det var jobbigt i alla fall. Det är jämt jobbigt. Jag hatar att vi ska bråka hela tiden och hur jag än försöker så fortsätter bråken.

Nu är jag ju extrakänslig idag. Med mensvärk och känningar av en höstdepression. 
Jag hoppas verkligen dagen blir bättre än så här.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0