2012:10:31

Igår hämtade mamma upp mig i skolan. Vi åkte iväg till min syster i Bomhus för mamma skulle hämta vinterdäcken. Vi tog en promenad där i skogen och plockade vitmossa. Tack och lov att jag fick låna Kents alldeles för stora gummistövlar när min impulsiva mor får för sig saker säger jag bara! 
Efter det åkte vi och handlade, roligt att man köper chips och över ett kilo godis för att det var asbilligt och så får man inte äta ett skit av det själv. GAAH!
Efter handlingen åkte vi hemåt, jag började tillaga en så kallad "mirakelsoppa" men hann varken bli klar med den eller äta den förrän det var dags att åka iväg igen för att hämta upp Marcus som skulle hjälpa mamma att byta till vinterdäcken. 
Efter vi hämtat upp honom åkte vi till hans föräldrar där han och hans pappa som är brevbärare (väldigt viktigt att prioritera då brevbärare har varit som superhjältar för mig haha) bytte däck medan jag, mamma, Viktor och Marcus mamma gick in och myste i värmen! ;) 


Idag har jag hittills gjort ungefär samma sak som igår, därför skulle jag bara kunna kopiera inlägget från gårdagen.
Vaknade, gymmet och nu skolan. Har pluggat på bra idag så är helt slut i huvudet typ. Jag är dock långt ifrån klar med uppsatsen om ångest. Har letat galet med fakta och skrivit ett utkast, that's it! Men det känns i alla fall som det mesta av grovjobbet är gjort nu och imorgon ska jag nog sätta igång och skriva på allvar. 

Snart så ska jag röra mig från skolan och möta upp Peter för att ta en promenad. 
Får se vart vi går och hur långt. Jag är sugen på att ta en promenix i boulongern så får se vad Peter säger. 
Med det sagt så avslutar jag detta inlägg,
¡chao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0