2012:10:20

Godmorgon!

Igår var Petrus här och Jessica kikade förbi också. Vi drack vin, käkade korv med bröd och morötter med dipp. 
Marcus kom hem vid tolv och då var jag så himla trött så runt ett var jag tvungen att gå och lägga mig för jag kunde knappt hålla ögonen öppna. 

Nu sitter jag här och kikar på Ugly Betty. Jag följde typ första säsonen av den serien sen glömde jag helt att kika på den. Kanske ska ta och ha ett Ugly Betty marathon någon dag?

Snart så är tanken att jag ska ta mig till gymmet and burn some fat!
Vid tio kommer pappa med Gottfrid så måste ha tränat då. 
Jag har sån träningsvärk i magen så det är helt galet! 

Jag har inga planer alls för dagen. Borde ta och städa undan här efter gårdagen, det är helt otroligt hur snabbt det blir stökigt när man har besök. Glas och tallrikar lite över allt. Ogillas. 
Borde ta och plugga också. Borde verkligen ta och börja läsa Dracula på alldeles för många sidor som jag ska ha en reccension på nästa vecka. Känns som en fördel om man läst boken då vill säga. 
Som ni kan se så är det många "borde" men mindre göra! ;) Vi får helt enkelt se vad jag hittar på. 
Gottfrid kommer ju hem i alla fall så det blir en och en annan promenad med mina skavsår som fortfarande är åt helsike! 


Trevlig lördag på er, och hoppas ni får en fin fin dag! (: 
¡Chao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0