Valet 2014, rösten går till SD!

Jag är så himla trött på den här häxjakten mot SD!
Den är vidrig och jag tycker media och alla människor som är så dum i huvudet att gå på allt som media säger är patetiska! 
Jag tycker det är så himla patetiskt att lägga ut "roliga" bilder som är så photoshoppade så det finns inte och skratta åt sådant men samtidigt bli fruktansvärt förbannad om man skulle rita lite skägg på en gris!
Jag är trött på allt som ska vara så politiskt korrekt och de människor som skriker RASIST så fort man inte spelar efter deras regler.. Nä fy sjutton! Fy sjutton för detta odemokratiska land och för de människor som ständigt kämpar för att få landet sämre. Fy sjutton åt denna rasism mot svenskar som det hela tiden tystas ner om! 

Sen så för sjutton åt allt Islam gulli gull, har ni någon som helst aning om hur kristna lider i världen?! Har ni någon aning om vad MUSLIMER gör mot kristna?! Hur denna "fredliga, kärleksfulla" religion slaktar kristna, tvingar på kristna kvinnor slöjor, kidnappar barn för att TVINGA dem att konventera till Islam?!! Hur mycket vet ni egentligen om vad som händer i världen?! Alltså det som svensk media gärna inte skriver, det ni inte kan läsa i värdelösa kvällsblaskor som Aftonbladet och Expressen?! Så jaaa. Ursäkta mig.. jag ber så otroligt mycket om ursäkt om jag inte är så stormförtjust i Islams fotfäste här i Sverige. Ursäkta att jag inte vill se SVERIGES kyrkor bli moskeer och att jag inte heller vill höra någon jäkel skrika ur sig böner!! Och våga ni inte ens jämföra det med kyrkoklockor som finns där för att HEDRA nygifta, de bortgångna och de döpta, inte för att tvinga på de övriga böner de inte vill höra!

Är så trött på människor som ska framställa sig som sååååååå perfekta men som faktiskt inte gör något annat än att dömer andra! 
Ja.. Jag är KRISTEN, jag FÖLJER Jesus, GUDS son. Jag ÄLSKAR Jesus och det är genom min kärlek till honom som jag ständigt kämpar för att inte dömma och för att försöka älska mina fiender. 
Men det är inte lätt, det är det svåraste en människa kan göra, jag lyckas verkligen inte alla gånger, men jag försöker!
 Det är så svårt att inte kunna hjälpa sina kristna systrar och bröder som slaktas runt om i världen. 
Det är svårt att inte känna hat när de människor som flytt från något ändå vill ta med sig det dom flytt ifrån. 

Så tack media och tack till er som är så lättlurade och sväljer allt det media lurar i er. 
Tack till er som skriker RASIST så fort man tycker annorlunda. 
Tack till er som tror att ni kan allt om en religion bara för att ni läst en jäkla kurs om den. Nej fy sjutton!!! 

Nu måste jag andas, för annars får jag väl verkligen ett helvete själv! 
ADJÖ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0