Ta bort den där!!!

Igår fyllde min lilla systerson Algot 2år! 
Så då åkte jag, mamma och lillebror hem till dem för att fira lillkisen. Jag tog typ hundra kort, och lillgrabben som vanligtvis är en liten linslus blev till sist förbannad på mig för att jag fotade hela tiden så han började titta på mig och säga nej flera gånger. Till slut tog han upp fingret och pekade, gjorde en arg grimas och skrek NEEEEJ!! 
haha bilden ser ni här nedan hur det blev, hur jävla söt får man inte vara då? ;) ♥

Nu ska jag snart sova, New Moon på teve men jag orkar inte. Klev upp tidigt imorse, åkte iväg och tränade och gick till skolan där jag var framtills pappa hämtade mig kl 16. Nyss tagit mig en kvällspromenad med min älskade Gottegos som är hemma. Han fyllde 5år i måndags så idag har jag firat honom med MASSOR av kramar och ben! (: Min älskade bebis! ♥



Men ah, godnatt folket! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad sööt!

2012-11-13 @ 15:43:56
URL: http://nygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0