STOCKHOLM

Hej! 
Nu var det några dagar sedan jag skrev. Har egentligen ingen lust nu heller men av order av Klaudia måste jag ju klottra ner några rader. 

Jag har varit i Stockholm och hälsat på min vän Tessie. Var där från fredags till tisdags och haft det riktigt bra. 
Vi har varit och farit omkring lite överallt, ätit jättegod mat och ätit lite mindre god mat. 
Enda tråkiga är att hon bor så hon har en fantastisk utsikt över mälaren och där går det även att promenera men det gjorde vi tyvärr inte en enda gång, hoppas på att det blir en promenad där nästa gång vi ses. Var så himla fint! 
Så det har varit flera latdagar vilket får mig att må mindre bra. Missat dessutom massor i skolan så börjar känna paniken över det. Men förhoppningsvis så ska jag klara av det ändå. 

Idag ska jag iväg till gymmet med ingen annan än världens bästa Petrus
Åh.. Vi tränade ihop för många år sen och jag har aldrig haft en bättre träningspartner. Vi puschade varann rejält, lite väl mycket vissa gånger men det gav resultat i alla fall. Det var inte så att den ena drog ner den andra om det var brist på energi utan vi snarare gav varandra energi. Ett perfekt samarbete helt enkelt! 
Jag ser grymt framemot att börja röra på fettet med denna karl! Petrus, I fuckin' love you! 

Nu börjar det närma sig SHM konserten också. Närmare bestämt endast sju dagar kvar! :)
Ska bli så kul. Inte bara konserten och kryssningen utan att få träffa Marco igen! Vi har inte setts sen Ibiza och han är en sådan fantastisk, rolig människa som man vill träffa oftare än så. Första gången vi festar tillsammans och blir loco i Sverige, vi hoppas det blir bra! ;) 
Lutar åt att Klaudia joinar kryssningen också och ingen blir gladare än mig om min bästaste donna hänger på. Saknar henne TOK MYCKET, vi har inte heller setts på alldeles för länge. Så om det blir kan det här bli en världsbra månad. 



Men ah, med det sagt så ska jag börja vakna till liv. 
Jag ska försöka undvika att det blir för långt emellan varje inlägg. För din skull Klaudia.. Så tycker du kan vara lika duktig och SKRIVA NÅGOT I DIN  BLOGG!!!! haha ;) 
 

¡Chao!
¡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0