.. och så kom zombien hem..

Svår sprängande huvudvärk. Anledningen? Jag fick hem en zombie igår som lät illa, precis som zombies gör. 
Som vanligt när denna fyllo zombie kommer hem så är han så packad så han inte riktigt vet vad han gör. Täckt med blod (fejk denna gång) och smink överallt får han för sig att lägga sig direkt i sängen och kladda ner. Dessutom försöker han slita av mig täcket så jag blir utan. Hur tror ni vad en väldigt lättväckt och ilsken Bella reagerar då? Jo hon blir arg! Jag bäddar åt zombien på soffan, och ber han gå in och tvätta av sig allt blod och smink. Zombien lägger sig i badet, kan klockan ha varit runt fem? Vart tror ni zombien är nu? Jo fortfarande i badet!! Det rinner vatten och ångar i hela badrummet eftersom han haft duschslangen igång i timmar. Roligt? Nej. Onödigt? JA! 
Själv ska jag leka mamma. Städa, tvätta och laga mat. Oh hell with it! 
Längtar till 22 november då denna dam ska iväg och se SHM i Stockholm och vet ni vad? Jag ska njuta av varenda sekund jag är borta från den här hålan och denna zombie. 

Tack för mig, hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0