O så var USA förstört tack vare "politiskt korrekta" beslut

Vaknade imorse av klockan som jag lyckats ställa på fem.. Varför fem liksom?!!
Klev upp kokade en kopp te och gjorde en hårdsmörgås med ett kokt ägg på, typ hur gott som helst! 
Satte mig vid datorn, nyfiken av vem som vunnit valet.. Men morgonen blev en besvikelse när jag såg att Obama tagit hem segern igen. Det enda jag kan trösta mig med är att han bara får sitta i fyra år till, tyvärr undrar jag hur mycket mer han hinner förstöra USA:s ekonomi under den tiden. 
Jag har inte alls varit så insatt i valet eller vad de olika kanditaterna egentligen förespråkar men det tror jag inte många andra varit heller. Dom ser Obama, Staternas första svarta president så då skiter alla om han slaktar sönder  ekonomin som redan är i botten ännu mer med idiotiska gratispengar till ghetto-typer.. Så länge det är politiskt korrekt. Vad är det egentligen för politiskt korrekt med att förstöra sitt eget land och göra ALLT för att slakta sin egen kultur?! Snälla svenska politiker och "svenska" folket svara på det? 
När blev det rasistiskt att minnas våra kungar från förr? När blev det rasistiskt med att hylla sitt land, inte i bara sportevenmang där inte ens spelarna själv kan sjunga nationalsången? När blev det rasistiskt att säga ifrån när det de stackars människorna har flytt ifrån, när det kommer hit? Jag har inget problem med kulturer, absolut inte.. Men jag har ett problem när man försöker döda sin egen! Jag har ett problem när man beter sig som en landsförrädare och ger sig på våra svenska kungar från förr, just det Miljöpartiet. Ni är inte ett dugg annorlunda än Hitler och Stalin! Läs er historia era okunniga idioter! 

Nå väl... Som sagt, bitterheten blir en aning stark när man vaknar upp till det "politisk korrekta" beskedet att Obama ytterligare en gång ska få förstöra USA i fyra år. 
Mitt Romney kanske inte var den bästa, men tror USAs ekonomi hade haft en möjlighet att överleva i alla fall. 
Nu kan vi nog kyssa hejdå till USA som stormakt, tyvärr. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0