It's my birthday bitches!!

Ja ni.. Vet ni vad det är för dag idag? Jo det är MIN födelsedag! 
24år gammal.. Eller nej... Jag är fortfarande 23år framtill kl 21.14, då är jag officiellt 24! 
Usch va gammalt det låter, nästan halvvägs till 50. Blä! 

Hade i alla fall familjen över igår på firande. 
Först kom min syster My och min yngsta söta systerson Algot på besök. 
Jag fick en Quick Knit som jag faktiskt har velat ha men inte sagt något om, telepati-familjen? JA! haha. 

Efter en stund kom min andra systeryster Diana, världens bästa svåger Kent och mina två busiga systersöner Josef och Johannes. Strax där efter kom mamma förbi också! (: 
Av Diana och company fick jag nya, välbehövda och riktigt bra köksknivar. Snygga var de dessutom! 

Vi fikade, lagade mat. Förrätt blev det ägghalvor med räkor, majonäs och rom. Huvudrätt blev renskav och ris för oss köttätare och en vegetarisk röra med qournstrimlor för veggarna. 
Blev riktigt gott och alla blev mätta och belåtna. 


Idag på självaste födelsedagen så måste jag städa undan från kalaset igår för det blir minst sagt stökigt och mycket disk när min älskade familj kommer på besök! ;) 
Min älskling jobbar till 16.30. Lite besviken är jag allt att jag inte fick någon frukosten på sängen men hoppas verkligen han gottgör det under dagen, annars blir jag uppriktigt sagt ledsen. Jag var supergullig mot han när han fyllde så skulle ju åtminstone vilja se honom vara hälften så gullig tillbaka. 

Senare kommer i alla fall mamma och underbara lillebror Viktor på besök. 
Jag ska baka bullar som inte innehåller laktos, så jäklar om han inte äter dom! ;)
Mot 18-tiden kommer Marcus föräldrar på besök också för att fira både mig och Gottfrid
Gottfrid förresten var så sjukt gullig imorse. Så fort Marcus gick ifrån sängen så hoppade han upp och gav mig hur många pussar som helst. Först trodde jag att han behövde gå ut, men då borde han ju ha gått till Marcus som redan varit uppe och gnällt. Men det var som han förstod att jag fyllde år och ville ge sin mamma några födelsedagspussar, go vovven min! ♥


Ikväll blir det den bästa födelsedagspresenten.. Avsnitt av The Walking Dead och Dexter. 
Bloody wonderful!!

Mm, med det sagt så avslutar jag detta inlägg. 
Skriver mer senare, maybe! ;)
¡Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0