Disneykväll med Petrus.

Godmorgon!


Igår tog blev det en riktigt långpromenad med Peter. Vi gick nog över en mil och riktigt skönt var det. 
Peter följde med hem till mig efter, jag bjöd på mat och vi kikade på Disneyfilmer som Hercules och Lilla sjöjungfrun hehe, hur mysigt som helst! (: Jag ställde fram chips och godis och självklart var jag ju där och åt också. Lite besviken på mig själv ändå om det var långt ifrån så mycket som jag annars brukar äta. Men min mage är inte van vid både så mycket mat och godsaker längre märker jag för jag har legat och haft nästan kramp i magen. Så nu ska jag köra på med mirakelsoppan istället. Har någon av er testat det? 
Det var min kära vän Klaudia som först nämnde om det, så efter det kikade jag upp det men har aldrig testat den trots att det var flera månader sen. Men ah, bättre sent än aldrig! :b 

Hur som helst. Just nu ligger jag här i sängen i sovrummet med datorn. Marcus är i köket och gör sig redo för jobbet och Peter han ligger i soffan i vardagsrummet och sover. :b 
Lite senare ska jag iväg till gymmet och träna, sen upp till skolan en sväng och lämna ansökan för nästa termin. 
Senare är det nog meningen att jag ska träffa Sabina så får se hur det blir med det! (: 

Nu håller batteriet på laptopen på att laddas ur så jag skriver mer senare. 
¡Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0