Då var denna helg slut..

Då var denna helg över och lovet lika så. 
Eftersom klockan är efter tolv så är det en ny dag, ny vecka och dags för skola igen. 
Jag har inte alls fått så mycket gjort som jag hade velat under det här lovet men jag får vara relativt nöjd i alla fall. 
Imorgon blir det gymmet och röra på fläsket. Ska ringa pappa också och höra om vi kan ta Gottfrid ut i skogen. Gottfrid har inte varit hemma på hela veckan och han fyller dessutom år imorgon. Mammas lilla goskit! ♥
Sen blir det att åka hem och STÄDA! Det blir alltid så galet stökigt här när det blir helg. Marcus fejkblodiga kläder ligger slängda lite överallt och det ser allmänt hemskt ut här. Jag måste dessutom plugga en massa. Sen efter jag varit duktig och gymmat, städat och pluggat så kommer kvällen och vet ni vad? Då ska jag unna mig lite njutning genom att kika på Dexter och The Walking Dead! Lovely!! 

Med det sagt så säger jag godnatt, ska kika klart på Criminal Minds sen sova. 
Hoppas ni haft en trevlig helg, ¡chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0