Redan besviken på Gavlegårdarna.

Jag ogillar redan att vara valbobo och ha Gavlegårdarna som hyresvärd!
Det började redan igår när jag skulle hämta nycklarna. Jag åker till Hemsta där deras kontor finns och när jag kommer dit så får jag veta att jag ska hämta nycklarna i Valbo i ett kontor som har stängts ner men som tydligen var öppet vid månadsskiften för att kunna hämta nycklar. Där hade dom lunchstängt framtill kl 13 så jag satt mig på en sten och njöt av solskenet. Kl 13 går jag in och möts av något jag inte skulle kalla för trevligt bemötande. Dom kändes nästan lite spydiga. Han som stod där krävde kontraktet som jag inte alls skulle behöva ha med mig när jag frågade när jag skrev kontraktet utan att ID-kort räckte. Jag fick i alla fall nycklarna till slut och jag kände att jag inte ville ha med Gavlegårdarna här i Valbo att göra något mer. Tyvärr så blev det inte så... För redan idag var jag tvungen att ringa igen då jag letade efter mitt förråd och hittar ett fullt med saker i. Ringer upp han jag pratade med igår och kände att jag inte fick något trevligt bemötande då heller! 
Jag är berättigad till ett förråd så DOM ska tömma skiten idag för vi ska ha det IDAG! Är trött på strul nu och jäklar om dom får för sig att vi ska ta och kasta allt det där för då blir jag galen! 

Ne hittills är det en stor tumme ner för Gavlegårdarna i Valbo!
I Gävle så är i alla fall de flesta väldigt trevliga och bemöter en bra. 
Jag hoppas verkligen att Valbo kan ta lärdom från det och sluta vara så bittra!
Inte undra på att deras kontor las ned. Jag åker mer än gärna in till stan och får den hjälp jag behöver av trevlig och kunnig  personal än att jag behöver stå ut med sådana här griniga människor! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0