Flyttstäd,

Igår slavade jag med en flyttstädning hela dagen. Jag och M kom hem strax efter 21 och jäklar va trött jag var då. 
Ändå så är jag inte klar då jag har fönstrerna kvar att göra och egentligen torkar ur garderoberna som jag ska dit och göra alldeles strax innan jag lämnar in nycklarna. 
Känns som jag gör allt det här snabbt nu och skiter i resten, vill dom debitera mig för en helt OK städning så får dom väl göra det då. Vill dom hamna i min Burnbook så fine for me! 

Idag får vi våra nycklar också! :D
Hoppas verkligen dom har varit lika noga med sin flyttstädning som jag varit med min annars blir jag tokig. 

Nä nu blir det pantertanter, chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0