En lördag med dom man älskar toppar allt.

Igår fyllde Marcus år.
Jag väckte honom med frukosten på sängen som bestod av ett försök till hjärtformade mackor med marmelad på, kakor, wienerbröd och en snusdosa! Presenten fick han redan kvällen innan för att jag inte kunde vänta att ge han den. Han fick en Abu Garcia röklåda som han så länge velat ha. Han verkade bli väldigt glad över den. Så hädanefter så kommer jag nog få käka rökt fisk, rökt kött och allt annat han får för sig att röka. 

Han åkte och jobbade några timmar och då passade jag på att plocka lite smått här hemma. 
Känns som att det börjar bli lite kaos här eftersom jag drog igång mina vanliga ADHD-projekt med att måla och tapetsera hela lägenhet. Det blev två rum sen så blev allt vilande som vanligt. Men jag tänkte att jag skulle göra klart förarbetet idag i sovrummet så det bara är att sätta igång att tapetsera i veckan. 

När han kom hem i alla fall hade klockan hunnit bli halv sex. Jag tog ett snabb bad innan mamma kom och hämtade oss då vi skulle åka till min syster med familj i Bomhus på middag. 
Som vanligt när man besöker familjen Boman/Dahlin så bjuds man på fantastisk mat och dryck och denna gång var ju inget undantag. 
Kent grillmästan Boman hade köpt en massa kött och det mest fantastiska  var klubbsteken han bjöd på. Den var fantastisk god och jag tror nog att jag aldrig blivit så mätt i hela mitt liv! Till maten blev det så klart en massa rött som toppade allt. 

Jag, Marcus och min Gudson Josef spelade lite guitarhero också. Josef lirade trummor, M gitarr och jag stod för sjungandet. Riktigt roligt! 
En väldigt mysig härlig lördag måste jag säga. En lördag jag verkligen behövde. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0