Fortsätta eller lägga av helt?

Nu ställer jag mig frågan... Ska jag ta och försöka bli "seriös" på att blogga igen och faktiskt skriva åtminstone några inlägg i veckan eller ska jag bara ta och lägga ner skiten helt? hm.... 

Jag har ju faktiskt ganska mycket att blogga om. 
Mina craazy Ibiza trips till exempel eller mitt galna shoppingberoende, alla tankar, åsikter och ideér, alla intriger som ständigt inträffar i mitt liv. Och varför inte en jävla massa om min skönhetshets, restylane och operationer.. Love it.
Frågan är ju inte vad jag ska skriva om egentligen.. Frågan är mer om jag skulle våga länka till min blogg så att risken blev att mina arbetskollegor får ta del av min galna vardag och får veta vad som sker när jag inte är på jobbet. Frågan är frågan är. 

Att skriva eller att inte skriva ja det är frågan.. (; 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0