Viktigt att trivas på sin arbetsplats

Jag vill verkligen inte jobba idag. 
Jag brukar vanliga fall trivas jättebra på jobbet och vilja jobba hela tiden så vet inte riktigt vad som har hänt. 
Så det kanske är dags för mig att börja leta efter något annat om den här känslan inte försvinner. 

Förutom att jobba idag så ska jag iväg på LPG, var några veckor sedan nu. 
Men innan de ska jag försöka hinna med att ta en sväng till gymmet. kändes riktigt skönt att vara där igår.
När jag kommer hem ska jag fixa upp min nya lampa som jag köpte på Ikea igår i köket och om inte Marcus slutar alldeles för sent så ska jag be honom borra upp en till hylla i köket med.

Nä nu börjar det blir dags att göra mig ordning. 
Skriver väl något mer efter jag kommer hem. 
íChao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0