Underbara efterlängtade helg!

Äntligen är det helg och jag behöver verkligen denna underbara efterlängtade helg efter denna arbetsvecka. 

Har varit full rulle på jobbet. Jag hann inte ens ta lunch vilket gjorde att jag istället valde att sluta tidigare. Blev lite tjafs om det men jag orkar inte bry mig. I fortsättningen tänker jag ha den där jäkla fjantiga rasten så att folk kan sluta tjafsa! Blir så trött på att man nästan får skit för att man är effektiv och faktiskt inte klarar av att sitta still för länge. 
Nåväl.. Pappa hämtade upp mig utanför jobbet kl 15 i alla fall och innan han körde hem mig så stannade vid till så jag kunde köpa med mig en kebabsallad som var hur god som helst. Allra helst eftersom jag var så otroligt hungrig. 

Imorgon åker vi till Marcus farmor och farfars stuga i Dalarna. En liten minisemester för bara mig, Gottfrid och Marcus. Ska bli hur skönt som helst! 

Nä nu ska jag nog ta en promenad med Gottfrid innan jag sätter igång och städar. 
¡chao!



Gottegos trivs också i den nya soffan. Jag älskar honom mest i hela världen! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0