Summer, bitch!

Det här är min sista vecka på mitt sommarvik men jag var tvungen att sjukanmäla mig på grund av ryggen.
Den är inte lika illa som den engång har varit men jag känner av den så tänker inte riskera något. Så troligen blir jag hemma hela veckan vilket inte gör mig alldeles för mycket även om jag förlorar några kronor på det. Hälsan går före.

Eftersom det inte blev nå jobb så vet jag inte alls vad jag ska göra idag. 
Solen skiner ute så kanske ska ta och njuta lite av den. Skönt att vi äntligen fick lite sommar här i Sverige.
Om jag orkar ikväll så tänkte jag ta mig in till stan för att träna lite, något som är extra viktigt nu för att jag ska kunna stärka ryggen. 


Nu sol.. Tja!





 

Kommentarer
Postat av: Takai;

svarar här också! :}

ja, jag vet! :} cykla är så himla skönt - lagom träning i vardagen liksom, som man kanske inte tänker riktigt på att man utför om du fattar vad jag menar hihi! :D

jaaa, absolut! :} vi kan väl lägga till varandra på facebook och prata mera? kram på dig!

Svar: Exakt! (: Ja absolut, vad heter du då så kan jag lägga till dig där! :)kram
Bellaaa

2012-07-30 @ 11:14:56
URL: http://takai.blogg.se
Postat av: Takai;

svar;
ja, på facebook heter jag Beatrice Lind, annars kan du söka med min mail [email protected] så tror jag att jag ska komma upp! :}

Kram på dig söt!

Svar: Japp jag hittade dig, la precis till dig där! (: Kram
Bellaaa

2012-07-31 @ 10:10:41
URL: http://takai.blogg.se
Postat av: Takai;

hittade du mig på facebook? :O .. vad heter du, så kan jag lägga till dig! kram!

2012-08-01 @ 18:04:47
URL: http://takai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0