Sorry I'm late..

Jag blir tokig på mina exstentions. Dom tovar sig hela tiden och jag är livrädd att dom ska trilla ur så fort jag borstar det då det är utan tvekan den absolut sämsta insättningsmetod jag någonsin gjort. Den passar i alla fall inte mig alls! 
Det har bara gått fyra veckor och jag nästan längtar tills jag får ta ur det så jag kan sätta in nytt med någon metod som passar mig bättre. 

Snart är det dags att dra vidare till jobbet, ovanligt nog så vill jag bara stanna hemma och slötitta på Big Mommas som går på Canal + first just nu men det går ju inte.

På lunchen idag ska jag iväg på LPG-behandling, så jäkla skönt! 
Tänkte även försöka hinna in på gymmet för att köpa nytt gymkort. 
Ska bli så skönt att börja träna igen! (: 

Som avslut i detta inlägg kör vi dagens Shelly! (; 
Sheldon är seriöst min största idol!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0