SHUT UP AND LET ME SLEEP!


Jag lyckades inte ta mig upp en timme tidigare idag så jag kommer inte hinna till gymmet nu på morgonen. 
Det är nämligen så här att jag inte kan sova om nätterna för jag har en viss karl bredvid mig som gör sådana konstiga och HÖGA ljud när han sover så jag vaknar. Inte bara snarkningar utan alla möjliga irriterande ljud. 
Jag har bett om honom att gå till en läkare men han vägrar så om han fortsätter vägra så får helt enkelt hans skrivbord åka ut och så får vi ställa en säng ute i vardagsrummet åt honom istället så kan han sova där. (även om det låter så högt att det skulle eka in!) 
Jag börjar bli skapligt trött på att aldrig riktigt få sova..

Nu blir det i alla fall ett avsnitt av Pantertanter sen göra sig iordning för ytterligare en arbetsdag. 
¡Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0