Pannkakor och ösregn.

Jag har knappt sovit något inatt på grund av att jag varit så orolig över Marcus som var på fest men som inte kom hem förrän åtta imorse. Kanske är dumt att oroa sig över någon som är tjugofyra år gammal och som borde kunna ta hand om sig själv men då har man aldrig träffat Marcus för han har alltid en tendens att dricka en aning för mycket och somna till i ett dike eller så. Mycket riktigt så drack han alldeles för mycket och minns inte vart han var dom sista fyra timmarna innan han kom hem. Bra där! Men han levde i alla fall så även om jag är riktigt arg att han inte hörde av sig trots att jag skickade flera sms och ringde ett x antal gånger så är jag glad att han lever. 

Nu på morgonen har jag stekt pannkakor som blev hur goda som helst. 
Försökte vara lite gullig och göra en till M och ge honom frukost på sängen men han var mer intresserad av att sova så då åt jag upp den själv. 

Nu öser regnet ner och jag kikat på Viasat på någon mysig Barbiefilm. Jag hoppas verkligen inte det börjar åska. 
Senare idag så ska jag försöka ta mig iväg till gymmet, om jag så bara blir där en liten stund så ska jag dit! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0